גילה גמליאל מסמנת מטרה: "שואפת להיות שרת החינוך"

    אייל ראובן 1 Comment on גילה גמליאל מסמנת מטרה: "שואפת להיות שרת החינוך"

    חה"כ גילה גמליאל ב"מהדורת הבוקר": "השאיפה שלי לשמור על מקומי בעשיריה הראשונה של הליכוד ולהגיע למשרד החינוך, זה חלום חיי. צריך לשמור גם על הזהות היהודית בתוך מערכת החינוך ולממש את הפוטנציאל של כל ילד במדינה"

    צילום: פלאש90
    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ גילה גמליאל (הליכוד) שוחחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), והתייחסה תחילה לעליית המחירים. "אין ספק שהשנה הזו הייתה ממש ממשלת שינוי לרעה שפגעה כלכלית באזרחי ישראל. אנחנו נוביל את הקו של הורדת מיסים ונדאג לעסקים הקטנים והבינוניים שנפגעו בקורונה".

    לדבריה "נתניהו הוא אחד מהאנשים שהובילו כאן את הפתרונות לשלושה משברים כלכליים עולמיים שישראל הצליחה להתמודד איתם טוב ביותר".

    היא הוסיפה: "אנחנו בהחלט מתייחסים ליוקר המחיה ושמים את זה כאחד הנושאים המרכזיים, אבל אנחנו במדינה שבה אי אפשר לזנוח את הביטחון. כשרואים את ההתמודדות מול איראן וחוסר היכולת של בנט שכמעט לא פעל בנושא וגם לא לפיד, אלה דברים שעלינו לזעוק כי זה עניין קיומי".

    גמליאל נשאלה האם בכוונתם לבטל את המס על החד פעמי: "הורדת המיסים כדי להקל על האזרחים הוא דבר שצריך להתבצע בראש ובראשונה. תהיה לנו תוכנית סדורה לטיפול במשבר. לעודד תעסוקה, לדאוג לאבטלה נמוכה. נכין אותה על בסיס דברים שכבר ביצענו בעבר. כל דבר צריך להבחן לגופו".

    "הקו שלהם לא היה סביבתי אלא פוגעני, יכלו להקל במחיר של כלים חד פעמיים מתכלים, אבל היה כאן רצון להעלות מיסים באופן גורף", אומרת גמליאל.

    היא התייחסה לפריימריז בליכוד: "השאיפה שלי לשמור על מקומי בעשיריה הראשונה של הליכוד ולהגיע למשרד החינוך, זה חלום חיי. צריך לשמור גם על הזהות היהודית בתוך מערכת החינוך ולממש את הפוטנציאל של כל ילד במדינה. אין ספק שצריך לשנות את התפיסה ולהתייחס למורים כמו אל טייסים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היא מועמדת לאוצר??? דחילק מה אתם רוצים ממנה…

      החד פעמי המטומטם הזה. מס מטומטם ותגובה מטומטמת… אנחנו לא משפחה קטנה ב"ה, וגדולות מאיתנו היו לפני שהיה חד פעמי. שונא את הכוסות המעוכות המתגלגלות והצלחות במקומות מיותרים. שוטפים כלים. גם בלי מדיח. מחירי המים? אההה… תאגידי המים שהקים בנט תוך שנה. נכון.

      ואכן נתניהו היה באוצר אצל שרון בזמן משבר עולמי ולאחריו ועל תקופה זו תהילתו חוצה מגזרים. להוציא את זה החרדי. זיכרון דג הזהב שלי בכל זאת מעלה את המילה קצבאות. עיין שם.

      הורדת מיסים? אולי נעשה עוד סגר ונקבל כסף הביתה וגם נוריד מיסים?
      עכשיו!!! יש משבר שהולך ומתגבר בגלל אובאמה וממשיכיו ופוטין מצד שני. מי שהיתל בבנט על יומרנותו לתווך בין פוטין לאוקראינה חושב שנתניהו או מי שיהיה היה מצליח יותר, לאחר שמתברר שפוטין מעוניין ללכת עד הסוף ונאטו מוחאים לו כפיים?
      לכפר הגלובלי משמעויות לטוב ולרע. כמדומני שנתניהו לא פועל בכיוון של עצמאות כלשהי מתלות זו.

      המיליארדים שהלכו לרשויות המקומיות הערביות הם רק חלק מהמיליארדים שצריכים ללכת לפריפריה בכלל והחרדים בתוכה… שנים רבות רבות. וזה לא יקרה ללא סחטנות פוליטית. כי מאנשי ה'לא פריפריה'(מועצה מקומית עומר, נניח? קל וחומר ל…) נתניהו לפיד גנץ או מי שהיו ויהיו פוחדים יותר…
      הליכוד ממש בעד מיליארדים לחרדים אבל סומכים עליהם שיהיו אחראים יותר מממשלת הזדון… קאפיש?

      דווקא בעניין זה הייתי מצפה שיאתגרו את מי שמכוונת למשרד החינוך…

      והחינוך הפרוגרסיבי התקדם השנה? ייתכן, אבל יותר משנים עברו? מסופקני. הלא זה תלוי בממשלה האמיתית, הכל שפיט.

      ועל מנת לשנות את זה בלי שמאות אלפים ישמשו כאדיוטים בהפגנות נגד הרס המערכת המשפטית(ובעזרת התבטאויות פרימיטיביות שיוכיחו כביכול) צריך קונצנזוס רחב.
      הליכוד התעורר אחרון ורק כשעלתה האש בגלימת נתניהו.
      כאב לו כדי עילפון על דריינוף עמונה ונתיב האבות(וגם הם ידעו שהוא לא יעמוד עבורם בבוא היום ללא ספק מול הD9 של 'פסק דין חלוט', אבל כחלון. ואילו היה כחלון בזמן כתבי האישום ומנדלבליט? היו חברים עדיין?
      לדברי נתניהו כחלון היה שר אוצר טוב. גם הוא לא הצליח בעניין הדיור כידוע.

      השתכנעו משוכנעים